- 2 Sisärengasta
- 1 Ulkorengas
- Klossit
Ja miten... Duuniin mennessä pyörä alkoi pitämään outoa ääntä ja sitten paluumatkalla takarengas tyhjeni Töölönlahdella. Kävi ilmi, että ihan perus paperinitojan niitti oli pystyssä renkaassa. No nopea sisärenkaan vaihto Oopperan kulmalla ja CO2-pumpulla ilmat renkaaseen ja kun kumi oli täynnä niin uusikin sisuskumi vuosi. Siitä sitten apostolin kyydillä Suomen urheiluaittaan, jossa huomasin ulkorenkaassa olevan aika massiivisen viillon eli se jäi myös siihen ja matkaan lähti sisäkumi ja Schwalben Durano (himassa olisi ollut bränikkä Ultremo ZX odottamassa) ja vaihto siinä keskellä Annankatua ja liikkeestä vielä jalkapumpulla ilmat. Himassa sitten tarkastelin vielä Timen impact klossit jotka oli jo valmiiksi kuluneet mutta tuon kävelyreissun jälkeen ne oli sitten niin loppu, että ruuvasin jo viime kesänä hankkimani klossit tilalle...
Normaalisit 45 min työmatkaan meni kaikenkaikkiaan 1:30 ja 69€ päälle...
Ensi tuntuma Duranosta - rullaa todella hyvin Vittoria Zaffiroon verrattuna - Ihan Ultremo ZX:n veroinen... Jännää miten suuria eroja voi maantiepyörän renkaissa olla!
Tilastollisesti jos trendiä ennustaisi niin ei hyvältä näyttäisi:
1990 (ensimmäinen maastopyöräni) - 04/2013: rengasrikkoja 0
05/2013-07/2013: rengasrikkoja 4
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti