tiistai 2. kesäkuuta 2015

Suunnon asiakaspalvelu - loistavaa!

Siinä se on uusi Ambit2  ja miten mä sellaisen sain? No avasin vika casen Suunnon helppariin, joka siirsi nopeasti (eli parissa päivässä)  kakkostason tukeen eli kehitykselle. Kehitys antoi ohjeeksi viiden näppäimen resetin. Resetti ei suostunut menemään läpi, joten lähellä kun olen töissä kävin Suunnon pääkonttorin huoltopisteellä.

Huollossa ekana kaikki näppäimet vaihdettiin - ei auttanut joten seuraava kysymys oli: "vaihdetaanko koko runko?" - No mikä ettei ja näin tehtiin ja sitten kysyttiin, että toimiiko mun sykevyö ja vastasin toimii - no mä laitan tän uuden kuitenkin mukaan. Tarvitsetko moveja tuolta vanhalta? - joo bodom trail olisi kiva saada vastasin ja kirjoitin emailiosoiteen postit notelle. Viimeinen kysymys multa: paljon tää huolto maksaa? - ei mitään. Lopuksi totesin ettei mun valitettavasti tarvitse ostaa Ambit3:sta ihan heti mutta lupasin pysyttäytyä merkissä

Ja movet oli samana iltana Movescountissa tarkasteltavissa ja sähköposti siirron suorituksesta lootassa.

Loistavaa Suunto!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti